39 wskazówek Wiki
Advertisement

Symbol Janusów.

'Janus'owie to gałąź rodziny Cahill. Należeli do niej przede wszystkim artyści, pisarze, reżyserowie, projektanci oraz muzycy. Opracowali skład surowicy, która dawała nadludzkie zdolności.

Histroria[]

Gałąź Janusów została założona przez Jane Cahill. Była ona w dobrych stosunkach z Łukaszem - jej bratem, ponieważ dbał o nią i kochał słuchać jak śpiewa i próbuje poezji. Miała zaledwie dziesięć lat, kiedy zobaczyła jak Łukasz próbuje ukraść pozostałe wskazówki z laboratorium ich ojca tuż przed pożarem. Uciekła do Angli z powodu złamanego serca i przebrała się za człowieka imieniem Jan. Jedynym co łagodziło jej ból była sztuka. Jej potomkowie odziedziczyli po niej talenty i zamiłowania.

Charakterystyczne cechy[]

Członkowie gałęzi Janus są utalentowani artystycznie. To najbardziej kreatywna gałąź rodziny. Przodują w sztukach walki które w ich wykonaniu są piękne i widowiskowe. Mogą wykorzystywać swojego talentu do udoskonalania świata, ale wykorzystują go chętnie do poszukiwania 39 wskazówek.

Symbol[]

Wilk - symbolizuje mądrość i wytworność Janusów, lecz także gotowość do walki, jeżeli to konieczne. Wszyscy Janusowie mają wrodzony talent do sztuk walki.

Bazy[]

  • Wenecja
  • Rzym
Advertisement